Osebni trener je tisti, ki nam lahko pomaga do naše popolne celovite spremembe na našem telesu. Ja, res je, lahko sami veliko naredimo doma in privarčujemo. Ampak so pa tukaj stvari, ki nam delajo velike težave. Prva stvar je ta, da se sami nikakor (vsaj v večini nas je kar nekaj ljudi takšnih), da se sami osebno ne moremo spraviti zraven k telovadbi, drugo kot drugo pa da določeni ljudje želimo / želijo shujšati oz. si utrditi določen del telesa, in zelo pomembno je, da veš katere vaje pravzaprav delati, da ne dobiš ravno nasprotnega učinka od želenega učinka.

2-Week Workout Plan to Lose Inches | ACTIVE

Vaj je nešteto, ampak majhna napačna vaja, ki jo izvajaš v nedogled, ker se tebi zdi, da je popolnoma v redu lahko naredi čisto kontra rezultat to pa seveda nočeš. Če res nisi 100 % v vajo, ki jo izvajaš se raje s kom posvetuj, ki je na tem področju strokovnjak. Veliko k dobri postavi pripomore seveda pravilna, kvalitetno pripravljena hrana in čim več vode, vode, vode! Izogibajte se sladkim pijačam, alkoholu, sladkarijam, soli, že če se temu poskusite izogniti naredite zelo veliko zase. Ampak vem ja, lažje je tukaj nekaj pametovati in govoriti kot pa to dejansko nato narediti.

Še kako zelo dobro vem, kako je glede tega. Največja težava pri prehrani je tudi ta, da če si recimo v partnerskem odnosu ali imaš otroke in gledaš kako se oni mastijo z vso junk hrano in sladkarijami, seveda da bo to zadišalo tudi vam, komu pa ne bi. In ne rečem, ni napačno, če si kdaj pa kdaj privoščimo nezdravo hrano, včasih si pa moremo kaj privoščiti, ampak point je, da si le to privoščite čim manjkrat. Če ste prej imeli recimo navado jesti vsak dan nezdravo se sedaj poskusite uvajati tako, da si rečete, cel teden bom jedel / jedla zdravo v soboto ali pa nedeljo, za vikend pa se bom malce pregrešil/-a in si bom naročil/-a burgerček ali pa tortico. To, da ste cel teden pridni in se nato samo en dan pregrešite in ne več vsak dan je zelo zelo velik napredek.

NEW YEAR, BEST YOU: How to achieve healthy, lasting weight loss ...

Začetek je težak, vem, ampak verjemite, da ko se navadite zdravo živeti, in ko boste videli kako boste mnogo bolj srečni v svojem telesu, ker boste posledično imeli mnogo več energije in moči, da kaj več naredite kot pa samo kakšno malenkost doma, ko pridete iz službe bo to za vas postalo fantastično in potem se bodo slabe prehranjevalne navade le še manjšale in manjšale. Sploh pa, ko boste videli svoje čvrsto telo, ni več maščobe okoli trebuha ali pa okrog stegen, energija, veselje, večja pozitiva, to vam bo dalo še večjo motivacijo, da tako nadaljujete še naprej in da to dejansko postane vaš vsak dan skozi celo leto in ne samo med poletjem oz. pred poletjem, da se do poletja učvrstimo, da bomo lepi v kopalkah. Naj postane to vaša vsakodnevna rutina!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja