Pijmo več vode!

Sedaj prihajajo vedno bolj toplejši dnevi in bo perfektno za iti v naravo, malce v hribe. Ni potrebno, da so ne vem kako veliki hribi, lahko manjši, ampak važno je, da se malce gibamo in dihamo svež zrak. Ko se odpravimo na takšno pot je super, če imamo v nahrbtniku čim več tekočine, plastenka za vodo, ali celo dve plastenki ne škodi, saj pravijo, da vode ni nikoli preveč. Sploh pa ko hodimo, se veliko potimo in moramo nekako dobiti to izgubljeno tekočino nazaj.

Rezultat iskanja slik za drink water

Sicer malce težje je potem, ko nas najverjetneje tišči lulat, če veliko pijemo in kaj čemo, potrebno je potem skočiti za nek grm, v šumo bi rekli po domače in opravimo svoje, haha. In tudi počutje je mnogo mnogo boljše, ko se več gibamo in ko spijemo ogromno vode. Sama vem pri sebi, ko sem hodila na skupinske vadbe, ki trajajo cca 45 minut, nekatere več, druge manj sem se počutila fantastično in tudi spala sem fenomenalno, pa vode sem veliko spila in res, spala sem kot dojenček, kot da bi bila prenovljena. Sedaj, ko pa nimam časa za telovadbo, pa tudi malce sem zanemarila pitje vode pa sem tako slabotna, zaspana, utrujena, za nič mi ni in res, ne počutim se tako super kot sem se prej. In res, moram čim prej začeti s tistim tempom živjenja kot sem prej. Prvo mi je težko iti na skupinske vaje, ampak potem, ko pa je vadba opravljena, potem pa mi ni več žal, da sem šla.

Rezultat iskanja slik za drink water

Sploh, če imaš nekoga zraven sebe, kakšno prijateljico, prijatelja, potem lažje hodiš na vadbo, jaz ko pa včasih imam kolegico, da greva skupaj, večkrat je nimam, saj njej niso najbolj všeč tiste vadbe, ki so meni in potem moram iti sama, potem ni sicer tako fajn. Lepše je, ko imaš nekoga za motivacijo, bolj se ti da vadit, če veš da imaš ob sebi koga poznanega, ampak ok, tudi brez poznanih gre nekako, čeprav malce težje. Glavno je samo to, da se počutimo super!

Leave a Reply