Ali veš?

Facebook trenutno velja za največjo socialno omrežje. Na njem naj bi bilo že 800.000 slovencev, okoli 600.000 pa naj bi jih bilo aktivnih vsak dan. Kar lepe številke, mar ne? Presežejo vse gledanosti televizorjev, poslušanja radia,… in ravno zato, na tem mediju opazimo tudi vedno več oglasov. Oglaševalci proskušajo pritegniti našo pozornost ter nam nekaj prodati, predstaviti ali sporočiti, da je nekaj novega.

FB - picture

Kako pa vemo, katera objava je oglas? Namreč objave v skupinah nekega podjetja, niso oglasi. So le objave. Pri vsaki objavi na vrhu, pod imenom skupine piše besedilo »promoted«. Tako ločimo klasično objavo od oglasa. Enako je tudi na Instagramu, kateri je že kar nekaj časa v lasti Facebooka. Še lani je bil Instagram čisto socialno omrežje, popolnoma brez oglasov, sedaj pa lahko najdemo že kar nekaj (tudi slovenskih) oglaševalcev na njem. Facebook nam tudi sam zelo rad ponudi ali celo forsira plačljive objave na Instagramu. Tako recimo pri »boost post« opciji, možnost prikaza na Instagramu sploh ne moremo izklopiti.  Je pa res, da Facebook to tudi rad naredi vsake toliko časa, ko izda neko novo funkcijo. Seveda za namene testiranja in da vidijo, če so rezultati na ta način. S ciljem olajšati Facebook oglaševanje vsem oglaševalcem ter jim ponuditi nekaj novega, kar jim lahko dvigne prodajo oziroma rezultate.

Leave a Reply